ذخیره کافی سوخت در جایگاه‌های پایتخت

عصر ایران چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 14:01
معاون عمرانی استانداری تهران گفت: اگر آسیبی به آب، برق و گاز وارد شود، تیم‌های تشکیل شده امدادی بلافاصله وارد می‌شوند؛ ۹۰۰ تیم عملیاتی برای رفع قطعی آب، برق و گاز در سطح شهر حاضر هستند.

سیدکمال میرجعفریان با اشاره به آخرین وضعیت سوخت در استان تهران اظهار کرد: تمامی جایگاه‌های استان بدون استثنا ذخیره کافی دارند و ارائه خدمات می‌دهند. جایگاه‌های CNG و بنزین در حال ارائه خدمات هستند و به اندازه کافی سوخت از استان‌های معین تامین شده است.

به گزارش ایسنا، تنها خواهش ما این است که شهروندان تنها برای ترددهای ضروری از خودروهای خود استفاده و به جایگاه‌ها مراجعه کنند.

وی با اشاره به وضعیت آب، برق و گاز در استان تهران تصریح کرد: از ساعات ابتدایی جنگ کارگروه میدانی شکل گرفت و تمام مسائل زیرساختی و رو ساختی بررسی شد. اگر آسیبی به آب، برق و گاز وارد شود، تیم‌های تشکیل شده امدادی بلافاصله وارد می‌شوند؛ ۹۰۰ تیم عملیاتی برای رفع قطعی آب، برق و گاز در سطح شهر حاضر هستند و در محل‌های آسیب دیده‌ای که نیاز به ترمیم، قطعی یا وصل شدن انشعاب داشته باشد را اقدام لازم را انجام می‌دهند.

معاون عمرانی استانداری تهران بیان کرد: تیم‌های آتش نشانی و امدادی نیز به سرعت در محل حاضر می‌شوند و عملیات اجرایی را آغاز می‌کنند. آواربرداری در تهران، ری و تجریش توسط شهرداری تهران و در بقیه شهرستان‌ها شهرداری‌ شهرها و بنیاد مسکن صورت می‌گیرد.

میرجعفریان اضافه کرد: تیم‌های میدانی بلافاصله با برقراری تاسیسات سیار از قطعی جلوگیری می‌کند و شرایط را به صورت موقت برقرار می‌کنند و سپس تکمیل پست و خط را به نتیجه می‌رسانند تا قطعی دائمی صورت نگیرد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.