حمله‌ ناجوانمردانه به ایران را محکوم می‌کنیم

خبرگزاری مهر سه شنبه 26 اسفند 1404 - 15:41
معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست شب گذشته در تجمع مردمی ضد صهیونی آمریکایی در یکی از میادین شهر حمله ناجوانمردانه به کشورمان را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان حفاظت محیط‌زیست، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در حضور شب گذشته خود در تجمعات مردمی ضد صهیونی آمریکایی در میادین شهری ضمن تسلیت شهادت همه جان‌باختگان دفاع میهنی گفت: بی هیچ تردید و تبصره‌ای، حمله‌ی ناجوانمردانه به ایران را محکوم می‌کنیم.

انصاری گفت: وطن جان است، خانه است، حریم است، حرم است، عزت و شرف است، و در یک کلام خط قرمزی است که عبور از آن هرگز مجاز نیست.

وی افزود: سازمان حفاظت محیط زیست بی‌هیچ تردید و تبصره‌ای حمله‌ی ناجوانمردانه، ظالمانه و مخالف معاهدات بین‌المللی به وطن عزیزتر از جان را محکوم می کند، بر حق دفاع مشروع ایرانیان تاکید دارد و حمایت و هم‌سنگری خود را با آرش‌های دلیر ایران‌زمین که در دفاع از شرف و عزت کشور، جان خود را در کمان شهامت و آزادگی نهاده‌اند، اعلام می‌دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.