ترانزیت داخلی کالاها بین بنادر اجرایی شد

دنیای اقتصاد سه شنبه 26 اسفند 1404 - 00:03
گمرک جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه جدید خود از ارائه حداکثر تسهیلات برای ترانزیت داخلی کالاها خبر داد. در اطلاعیه شماره 20 گمرک ایران بر ترانزیت داخلی کالاها با ارائه تسهیلات حداکثری از بنادر مهم کشور تاکید شده است.

در بخشی از این اطلاعیه خطاب به انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی آمده است: با عنایت به ماده ۶۰ قانون امور گمرکی و شرایط اضطرار در کشور به آگاهی می‌رساند ترانزیت داخلی اداری کانتینرها از گمرکات با جدیت تمام از سوی همکاران گمرک در حال انجام است.حتی‌الامکان سعی می‌شود کانتینرها به آدرس صاحب کالا مندرج در باکس گیرنده بارنامه در گمرک استان مربوطه که شرایط پذیرش را دارند ارسال و تخلیه شود.

منبع خبر "دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.