چو ایران نباشد تن من مباد

صدا و سیما دوشنبه 25 اسفند 1404 - 19:12
یک نویسنده و کارگردان تلویزیون ضمن محکوم کردن حمله امریکایی صهیونی به کشورمان و بخصوص هدف قرار دادن کودکان معصوم میناب، تأکید کرد که ما این دوره‌ها را گذرانده‌ایم و کشور ما همواره مورد تاخت و تاز بیگانگان بوده است، اما همیشه همه چیز به نفع تاریخ کشورمان تمام شده است.

چو ایران نباشد تن من مباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، . حسن وارسته، درباره اتفاقات اخیر و وقوع جنگ تحمیلی سوم گفت: در برهه‌ای حساس از تاریخ سرنوشت‌ساز کشورمان به سر می‌بریم. در این اوضاع باید یا رومی روم یا زنگی زنگ بود. پیش‌ازاین تاحدی نسبت به وقایع مماشات شده است و امروز سرنوشت ایرانی دست خود اوست.

وی افزود: متأسفانه هجمه‌ای علیه ما به راه افتاده که بخشی از آن به پروپاگاندای امریکایی صهیونی برمی‌گردد که ادعای آزادی ما را دارند. البته که امروز ترامپ عملا و علنا مواضع خود را مشخص کرده است. تکلیف با نتانیاهو که مشخص بود، اما ترامپ هم با هدف قرار دادن تأسیسات و آب‌شیرین‌کن و همچنین مدرسه بچه‌های میناب نشان داد که در خورجینش آنچنان هم آزادی نداشته است.

وارسته با اشاره به حمله به مدرسه میناب تصریح کرد: تمام دنیا به این موضوع واکنش نشان داد. جنگ اگر نظامی است که باید در زمین نظامی ادامه پیدا کند. چطور می‌شود به کسی که به کودکان رحم نمی‌کند اعتماد کرد؟ وقتی بیش از ۱۶۰ طفل معصوم هدف قرار می‌گیرند، مشخص است که جنگ نظامی نیست و کمر بسته‌اند به زمین زدن این مملکت.

وارسته با خواندن این مصرع که «چو ایران نباشد تن من مباد»، گفت: ما این دوره‌ها را گذرانده‌ایم و کشور ما همواره مورد تاخت و تاز بیگانگان بوده است، اما همیشه همه چیز به نفع تاریخ کشورمان تمام شده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.