واکنش تهران به عملیات آمریکا برای ائتلاف سازی علیه ایران در تنگه هرمز

اقتصادنیوز دوشنبه 25 اسفند 1404 - 13:14
اقتصادنیوز: اسماعیل بقایی گفت: هم آمریکا و رژیم صهیونیستی و هم حامیان آنها نباید بتوانند از تنگه هرمز برای ضربه به ایران استفاده کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت خارجه درباره عملیات آمریکا برای ائتلاف سازی علیه ایران درباره تنگه هرمز گفت: تنگه هرمز بسته نشده و به دلیل ناامنی ایجاد شده توسط آمریکا عبور و مرور دچار مشکل شده است. هم آمریکا و رژیم صهیونیستی و هم حامیان آنها نباید بتوانند از تنگه هرمز برای ضربه به ایران استفاده کنند. نیروهای ما عبور و مرور را کنترل می‌کنند. حتی برخی کشورها با اجازه ما عبور کردند. قطعا کشورهای مسلمان نمی‌پذیرند که حامی رژیمی شوند که چندی پیش نسل کشی آشکار را در فلسطین به راه انداخت. اگر قرار است کشورها حرکتی کنند حتما علیه متجاوزان خواهد بود.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.