دستگیری باند سارقان ۲۰ میلیاردی اماکن دولتی در مراغه

صدا و سیما دوشنبه 25 اسفند 1404 - 12:22
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای و ۲ نفر مالخر و کشف اموال مسروقه دولتی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

دستگیری باند سارقان ۲۰ میلیاردی اماکن دولتی در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما سرهنگ توحید فارسی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: از انبار جهاد کشاورزی در نزدیکی یکی از روستا‌های اطراف (مقادیر قابل توجهی حبوبات و ادوات و تجهیزات کشاورزی) به ارزش ۲۰ میلیارد ریال به سرقت رفته و دستگیری سارق یا سارقین در دستور کار ماموران پاسگاه خداجوی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات فنی پلیسی و اشراف اطلاعاتی ماموران پاسگاه موفق شدند ۳ سارق حرفه‌ای را به همراه دو نفر مالخر در سطح شهرستان و یکی از شهرستان‌های اطراف شناسایی و با هماهنگی قضایی در چندین عملیات دستگیر کنند و از مخفیگاه آنها اموال مسروقه دولتی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با بیان اینکه اموال مکشوفه عینا تحویل اداره کشت دیم شهرستان گردید، افزود: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ فارسی افزود: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد آن را خدشه‌دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.