اقتصادنیوز: در گزارش جدید نتبلاکس، اعلام شده است که اتصال در یکی از شبکههای مهم مخابراتی ایران دچار اختلال شده و بنابراین، اتصال یک درصدی به شبکه بینالملل هم قطع شدهاند.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سیتنا، از عصر یکشنبه ۲۴ اسفندماه، اتصال یک درصدی ایران به اینترنت بینالملل قطع شده و خاموشی تقریبا صد درصدی اینترنت در ایران اتفاق افتاده است.
نتبلاکس پیش از این در گزارشهای خود اعلام کرده بود که سطح دسترسی یک درصدی به اینترنت در ایران به واسطه لیست سفید، یا آنچه در ایران به نام سیمکارت سفید شناخته میشود، برقرار است اما حالا در شانزدهمین روز قطعی اینترنت در ایران در گزارش جدید نتبلاکس، اعلام شده است که اتصال در یکی از شبکههای مهم مخابراتی ایران دچار اختلال شده و بنابراین، اتصال یک درصدی به شبکه بینالملل هم قطع شدهاند.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.