تشدید نظارت بر شبکه برق استان تهران با هدف کاهش تلفات

صدا و سیما یکشنبه 24 اسفند 1404 - 21:02
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در نشست تخصصی بررسی راهکار‌های عملیاتی کاهش تلفات بر لزوم اصلاح و نوسازی شبکه توزیع در شهرستان‌های استان تهران تاکید کرد و گفت : تمامی مناطق موظفند با تشدید نظارت‌های میدانی و پایش مستمر وضعیت شبکه، از هرگونه استفاده از برق غیرمجاز جلوگیری کنند.

تشدید نظارت بر شبکه برق استان تهران با هدف کاهش تلفات

به گزارش  خبرگزاری صدا وسیما، در این جلسه، وضعیت شاخص‌های کاهش تلفات در مناطق مختلف مورد نقد و بررسی قرار گرفت و راهکار‌های فنی و مدیریتی برای بهبود پایداری شبکه ارائه شد.

اکبر حسن‌بکلو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در این نشست با تأکید بر لزوم اصلاح و نوسازی شبکه توزیع در شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: تمامی مناطق موظفند با تشدید نظارت‌های میدانی و پایش مستمر وضعیت شبکه، از هرگونه استفاده از برق غیرمجاز جلوگیری کنند.

در پایان این نشست مقرر شد ضمن پیگیری دقیق مصوبات و هم‌افزایی میان صف و ستاد، گام‌های مؤثری جهت بهبود شاخص‌های کاهش تلفات در سطح استان تهران برداشته شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید