مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در نشست تخصصی بررسی راهکارهای عملیاتی کاهش تلفات بر لزوم اصلاح و نوسازی شبکه توزیع در شهرستانهای استان تهران تاکید کرد و گفت : تمامی مناطق موظفند با تشدید نظارتهای میدانی و پایش مستمر وضعیت شبکه، از هرگونه استفاده از برق غیرمجاز جلوگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، در این جلسه، وضعیت شاخصهای کاهش تلفات در مناطق مختلف مورد نقد و بررسی قرار گرفت و راهکارهای فنی و مدیریتی برای بهبود پایداری شبکه ارائه شد.
اکبر حسنبکلو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در این نشست با تأکید بر لزوم اصلاح و نوسازی شبکه توزیع در شهرستانهای استان تهران تصریح کرد: تمامی مناطق موظفند با تشدید نظارتهای میدانی و پایش مستمر وضعیت شبکه، از هرگونه استفاده از برق غیرمجاز جلوگیری کنند.
در پایان این نشست مقرر شد ضمن پیگیری دقیق مصوبات و همافزایی میان صف و ستاد، گامهای مؤثری جهت بهبود شاخصهای کاهش تلفات در سطح استان تهران برداشته شود.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.