سازمان هواپیمایی کشوری حمله به زیرساخت‌های هوانوردی غیرنظامی را محکوم کرد

همشهری آنلاین یکشنبه 24 اسفند 1404 - 18:07
سازمان هواپیمایی کشوری با صدور بیانیه‌ای، حمله به وسایل پرنده غیرنظامی و همچنین تأسیسات و زیرساخت‌های هوانوردی غیرنظامی در جریان حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی را به‌شدت محکوم کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، در این بیانیه آمده است: حمله به زیرساخت‌ها و تجهیزات مرتبط با هوانوردی غیرنظامی، نقض آشکار پیمان بین‌المللی شیکاگو به عنوان سنگ‌بنای حقوق هوانوردی بین‌المللی و مغایر با اصول و تعهدات پذیرفته‌شده در این حوزه است.

سازمان هواپیمایی کشوری تأکید کرد: این اقدامات، مصداقی روشن از عدول از مفاد و الزامات مندرج در این پیمان بین‌المللی در حوزه هوانوردی غیرنظامی بوده و مسئولیت تبعات آن متوجه آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد بود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.