سقف برداشت از دستگاه‌های خودپرداز افزایش یافت

صدا و سیما یکشنبه 24 اسفند 1404 - 13:57
از ۲۱ اسفند ماه سقف برداشت وجه نقد از دستگاه‌های خودپرداز مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به ازای هر کارت در شبانه‌روز تعیین شده است.

سقف برداشت از دستگاه‌های خودپرداز افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، با توجه به چاپ و توزیع قطعات ایران‌چک ۵ میلیون ریالی در شبکه بانکی، از تاریخ ۲۱ اسفند ۱۴۰۴ سقف برداشت وجه نقد از دستگاه‌های خودپرداز مبلغ ۵ میلیون ریال به ازای هر کارت در شبانه‌روز تعیین شده است.

مقرر شده بانک‌ها تمهیدات لازم را به‌گونه‌ای فراهم کنند که حداقل ۵۰ درصد از کاست‌های دستگاه‌های خودپرداز به ایران‌چک‌های ۵ میلیون ریالی اختصاص یابد.

بانک‌ها موظف شده‌اند اقدامات لازم را برای اعمال سقف یادشده در سامانه‌ها و زیرساخت‌های فنی ذی‌ربط از تاریخ اعلام‌شده انجام دهند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.