هشدار یک روزنامه اقتصادی درباره قیمت نفت/ اگر تنگه هرمز بسته بماند، نفت ۲۰۰ دلار می‌شود؟

خبرآنلاین یکشنبه 24 اسفند 1404 - 11:35
یک روزنامه اقتصادی نوشت: نفت در روزهای آتی تا ۲۰۰ دلار هم بالا می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه اکونومیست نوشت، اگر تنگه هرمز فقط تا پایان ماه بسته بماند، برخی تحلیلگران بر این باورند که قیمت نفت خام ممکن است به ۱۵۰ دلار یا حتی ۲۰۰ دلار در هر بشکه برسد.

فارس نوشت: این روزنامه تاکید کرد: این یک دستورالعمل برای رکود جهانی خواهد بود.

هم‌اکنون قیمت نفت ۱۰۴ دلار است و هر ۱۰ دلار افزایش قیمت نفت اقتصاد آمریکا را متزلزل می‌کند.

برخی تحلیلگران شرایط را مشابه سال ۲۰۰۷ پیش از فروپاشی بازارهای جهانی می‌دانند.

۲۲۳۲۲۵

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.