اگر توان ایران از بین رفته چرا ترامپ از کشورها درخواست کمک دارد!

مشرق نیوز یکشنبه 24 اسفند 1404 - 10:57
سفارت ایران در ژاپن در واکنش به ادعاهای ترامپ گفت که اگر توان ایران کم شده چرا وی از کشورها درخواست کمک دارد!

به گزارش مشرق، سفارت جمهوری اسلامی ایران در ژاپن در واکنش به ادعاهای ترامپ و التماس او از کشورها برای حضور در تنگه هرمز در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: این‌ها گیج‌کننده‌ترین، تحقیرآمیزترین و وحشت‌زده‌ترین جمله‌ای است که یک «رئیس‌جمهور جنگ» می‌تواند بگوید.

سفارت ایران ادامه داد: اگر «100 درصد توانایی نظامی ایران» توسط تمام ظرفیت نظامی متجاوزان آمریکایی و اسرائیلی نابود شده است:

- پاسخ مداوم و سهمگین ایران در دفاع از خود از کجا می‌آید؟

- چرا نیروهای آمریکایی از سراسر جهان به طور مکرر و با عجله جابجا می‌شوند؟

- چرا از «بسیاری از کشورها» درخواست کمک می‌کنند؟ و در میان آنها، حتی چین؟

- آیا این باتلاقی نیست که «رئیس‌جمهور جنگ» در حال فرو رفتن در آن است و از دیگران می‌خواهد که از آن بیرون بیایند؟

- چرا باید اهرم ژئوپلیتیک امتیاز انحصاری متجاوز برای محدود کردن دفاع مشروع قربانی باشد؟

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.