واریز مرحلۀ دوم سود سهام عدالت سال مالی ۱۴۰۳ آغاز شد +فیلم

اقتصادنیوز شنبه 23 اسفند 1404 - 22:15
اقتصادنیوز: مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: پرداخت سود سهام عدالت از پنجشنبۀ گذشته آغاز شده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، ولی‌الله جعفری مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: پرداخت سود سهام عدالت از پنجشنبۀ گذشته آغاز شده و تا ۴۸ ساعت آینده همه سهامداران سهام عدالت، سود خود را دریافت خواهند کرد.

وی افزود: در این مرحله، دارندگان سبد سهام عدالت ۴۵۲ هزار تومانی مبلغ ۴۴۳ هزار تومان، سبد سهام ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۵۲۱ هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی مبلغ ۹۸۱ هزار تومان سود دریافت خواهند کرد.

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس ادامه داد: هر دو گروه سهام‌داران مستقیم و غیرمستقیم سهام عدالت، سود این مرحله را دریافت می کنند.

 

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.