عراقچی: چتر امنیتیِ به ظاهر مستحکم آمریکا ثابت کرده است که پر از حفره است/ برادران همسایه ایران متجاوزان خارجی را اخراج کنند

اقتصادنیوز شنبه 23 اسفند 1404 - 21:36
اقتصادنیوز: سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه نوشت: ایران از برادران همسایه خود می‌خواهد نیروهای متجاوز خارجی را از سرزمین‌هایشان بیرون کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه در شبکه ایکس نوشت:

چتر امنیتیِ به ظاهر مستحکم آمریکا ثابت کرده است که پر از حفره است و به جای بازدارندگی، مشکل‌ساز شده. آمریکا اکنون از دیگران، حتی چین، خواهش می‌کند که به آن در تأمین امنیت هرمز کمک کنند.

 ایران از همسایگان برادر خود می‌خواهد که متجاوزان خارجی را اخراج کنند، به ویژه اینکه تنها نگرانی آنها اسرائیل است.

 

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.