حزب انگلیسی: حمله آمریکا به ایران بدون توجیه است

مشرق نیوز شنبه 23 اسفند 1404 - 19:39
یک حزب سیاسی انگلیس اعلام کرد ، دولت انگلیس باید با حمله آمریکا به ایران مخالفت کند.

به گزارش مشرق، حزب انگلیسی «یورپارتی» که جرمی کوربین از شخصیت های سیاسی این کشور رهبری آن را برعهده دارد روز شنبه در طومار الکترونیکی خطاب به کی‌یر استارمر، نخست‌وزیر این کشور خواستار توقف فوری جنگ علیه ایران شد.

به گزارش منابع خبری، در این طومار که تاکنون ۳۵ هزار و ۵۲۳ امضا جمع‌آوری کرده، آمده است: حمله بی‌دلیل آمریکا و اسرائیل به ایران، جنگی تجاوزکارانه است که همه را در معرض خطر قرار داده است. این اقدام، نمونه‌ای دیگر از مداخله نظامی غیرقانونی آمریکا در یک کشور نفت‌خیز است که هیچ توجیهی برای آن وجود ندارد. دولت انگلیس باید به‌طور قاطع با این اقدام تجاوزکارانه آشکار مخالفت کند .

در ادامه این طومار آمده است: انگلیس باید خواستار توقف فوری حمله به ایران شود و همه فروش‌ها و ارسال تسلیحات به طرف‌های متجاوز را به حالت تعلیق درآورد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.