پزشکیان: هرچه ویران کرده‌اند بهتر خواهیم ساخت/ وقفه‌ای در خدمت‌رسانی به مردم ایجاد نشده است

اقتصادنیوز شنبه 23 اسفند 1404 - 19:13
اقتصادنیوز: مسعود پزشکیان نوشت: با همراهی شما مردم نجیب ایران این شرایط را سپری خواهیم کرد و هرچه را که ویران کرده‌اند بهتر از قبل خواهیم ساخت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از عصرایران، مسعود پزشکیان رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

با گذشت ۱۵ روز از جنگ تحمیلی ظالمانه علیرغم مشکلات حمل و نقل، ارتباطات و ... به لطف همکاران ما در دولت وقفه جدی در خدمت رسانی به مردم ایجاد نشده است. با همراهی شما مردم نجیب ایران این شرایط را سپری خواهیم کرد و هرچه را که ویران کرده‌اند بهتر از قبل خواهیم ساخت.

پزشکیان

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.