ستاره پیشین استقلال به حرف آمد؛ مگر استقلال چند نفر مثل شاهرخ بیانی دارد که فراموشش کرده؟

همشهری آنلاین شنبه 23 اسفند 1404 - 18:16
علی چینی بازیکن و مربی اسبق استقلال به عیادت شاهرخ بیانی پیشکسوت این باشگاه رفت.

به گزارش همشهری آنلاین؛ شاهرخ بیانی کاپیتان و مربی اسبق استقلال این روزها به خاطر نوسان قند در بیمارستان بستری شده است و اتفاقا از باشگاه استقلال هم بسیار گلایه دارد.

بیانی روز جمعه هنگامی که علی چینی بازیکن و مربی اسبق استقلال به عیادتش رفت، از رفتار باشگاه در مورد خودش به شدت گلایه داشت و تاکید کرد استقلالی‌ها جدا از اینکه برخلاف ادعای خود حرکتی در مورد پرداخت هزینه‌های درمانی او انجام نداده اند، حتی تا عصر جمعه ۲۲ اسفند حتی یک تماس تلفنی هم نگرفته بودند.

علی چینی بعد از اینکه بیمارستان را ترک کرد، در ارتباط با همین ماجرا به خبرورزشی گفت: قبل از هرچیز دوست دارم آقا شاهرخ هرچه سریعتر سلامتی خود را بازیابد ولی واقعا مگر استقلال چند نفر مثل شاهرخ بیانی، جواد زرینچه، حسن روشن یا... ا. دارد؟ چرا کاپیتان بزرگ و با افتخاری مثل شاهرخ بیانی باید موقع بستری شدن در بیمارستان مورد توجه قرار نگیرد؟ بیانی و بیانی ها گل سرسبد باشگاه استقلال هستند و هرگز نباید کاری کرد که ناراحت شوند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.