استقلالی‌ها از تهران خارج می‌شوند

خبرآنلاین شنبه 23 اسفند 1404 - 11:51
مدیران باشگاه استقلال در حال پیگیری شرایط هستند تا این تیم بتواند تمریناتش را به صورت حضوری پیگیری کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،مسابقات لیگ برتر به هفته بیست و سوم خود رسیده بود که با تعطیلی اجباری مواجه شد. در آخرین شبی که لیگ برگزار شد، در مهمترین بازی، استقلال توانست با حساب ۱-۲ از سد فجر سپاسی عبور کرده و به صدر جدول رده بندی صعود کند؛ بالاتر از تراکتور و سپاهان و گل گهر و پرسپولیس.

به نقل از ورزش سه، در حال حاضر، دو هفته است که مسابقات فوتبال برگزار نمی‌شود و طبق توضیحات مسئولان فدراسیون، زمان ازسرگیری آن نیز به طور دقیق مشخص نیست. با این حال، بازیکنان برخی تیم‌ها تمرینات خود را آغاز کرده‌اند و استقلال هم یکی از آنهاست.

تا به امروز تصاویری نیز از بازیکنان استقلال منتشر شده که نشان می‌دهد آنها با جدیت در حال حفظ آمادگی خود هستند. حتی برخی از آنها مثل یاسر آسانی همراه با تیم سابقش در حال انجام تمرینات بدنی خود است تا همچنان در شرایط بازی قرار داشته باشد.

با این حال، مدیران باشگاه استقلال در تلاش هستند تا جایی خارج از تهران، شرایط را برای انجام تمرینات گروهی آماده کنند. پژمان ماندگاری مدیر رسانه استقلال در این باره توضیح داد: «این موضوع را مدنظر داریم منتها در حال بررسی هستیم تا کمپ خوب و مناسب پیدا کنیم تا انشاالله بازیکنان را جمع و جور کنیم تا همه در کنار هم بتوانند تمرینات را انجام دهند. هنوز به جمع بندی کامل نرسیده‌ایم اما مدیریت باشگاه پیگیر این قضیه هست»

استقلال کارش در لیگ قهرمانان آسیا تمام شده اما همچنان یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی به شمار می‌رود. طبق برنامه قبلی، آلومینیوم اراک حریفی است که به محض از سرگیری مسابقات، باید آبی‌ها به مصافش بروند.

۲۵۷ ۲۵۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.