ایران پنج سوخت‌رسان آمریکایی را زد

افکار نیوز شنبه 23 اسفند 1404 - 09:05
نشریه آمریکایی وال‌استریت‌ژورنال اعلام کرد: بر اثر حملات ایران، ۵ هواپیمای سوخت‌رسان آمریکایی در پایگاه هوایی «شاهزاده سلطان» در عربستان مورد اصابت قرار گرفته‌ و آسیب دیده‌اند.

روزنامه آمریکایی وال‌استریت ژورنال گزارش داد که در پی حمله موشکی ایران به پایگاه هوایی «شاهزاده سلطان» در عربستان سعودی، دست‌کم ۵ هواپیمای سوخت‌رسان نیروی هوایی آمریکا که روی زمین مستقر بودند، آسیب دیده‌اند.

بر اساس این گزارش، این هواپیماها آسیب دیده اما به‌طور کامل منهدم نشده‌اند و در این حمله هیچ تلفات انسانی گزارش نشده است.

طبق این گزارش، با این حادثه تعداد کل هواپیماهای سوخت‌رسان آمریکایی که اخیراً از بین رفته یا آسیب دیده‌اند به دست‌کم ۷ فروند رسیده است.

13

 
 
 

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.