سردار موسوی: ۳۰ فروند موشک بالستیک به سرزمین‌های اشغالی شلیک شد

خبرآنلاین جمعه 22 اسفند 1404 - 21:32
فرمانده نیروی هوافضای سپاه اعلام کرد: در شب قدر و به برکت دعای مردم، ۳۰ فروند موشک بالستیک فوق سنگین یک تنی و دو تنی به اهداف مشخصی در سرزمین‌های اشغالی شلیک شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سید مجید موسوی، فرمانده نیروی هوافضای سپاه اعلام کرد: در شب قدر و به برکت دعای مردم، ۳۰ فروند موشک بالستیک فوق سنگین یک تنی و دو تنی به اهداف مشخصی در سرزمین‌های اشغالی شلیک شد.

بنابر گزارش مهر، وی افزود: این عملیات، سامانه‌های مهم پایش هوافضای رژیم را مختل و از بین برد. این اقدام به عنوان سنگین‌ترین بارش عملیاتی علیه رژیم شناخته می‌شود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه همچنین تأکید کرد: اکنون بخش جدیدی از آسمان رژیم در اختیار ماست.

29215

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.