دعوت وزیر صمت از مردم: همچنان در صحنه حاضر باشید

صدا و سیما جمعه 22 اسفند 1404 - 17:48
وزیر صنعت، معدن و تجارت، حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را نشانه‌ای از بصیرت و وحدت دانست و از آنان خواست تا همچنان در صحنه حضور داشته باشند.

به گزارش تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما؛ سیدمحمد اتابک وزیر صنعت، معدن و تجارت، در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، با اشاره به اینکه حضور پرشور و صفوف به هم‌فشرده در راهپیمایی روز قدس، حکایت از بصیرت و وحدت مردم ایران دارد، گفت: مردم ایران صحنه را ترک نخواهند کرد.

وی همچنین بر تجدید بیعت با رهبر جدید، حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای، و لزوم خونخواهی رهبر شهید تاکید کرد.

اتابک گفت: تمام تلاش خود را برای رفع نیاز‌های مردم به کار می‌گیریم تا مدیون آنان نباشیم.


بیشتر بخوانید: حضور وزیر صمت در راهپیمایی روز جهانی قدس

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.