لغو اعزام تیم ملی وزنه برداری ایران به مسابقات قهرمانی آسیا

خبرگزاری مهر پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 12:13
مربی تیم ملی وزنه برداری گفت: وزنه‌برداران در خانه تمرینات را پیگیری می‌کنند اما با این شرایط به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام نخواهیم داشت.

علی جباری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین شرایط وزنه‌برداران در شرایط جنگی گفت: فعلا اردوی تیم‌های ملی تعطیل است و منتظر هستیم تا وزارت ورزش و فدراسیون تصمیم نهایی را بگیرند.

وی بااشاره به اینکه از وضعیت وزنه‌برداران باخبر هستند، گفت: با همه وزنه‌برداران در تماس هستیم و برخی از آنها در خانه تمرینات را پیگیری می‌کنند تا بدنشان افت نکند. البته اداره ورزش شهرستان‌ها و فرمانداری‌ها دستور دادند که سالن‌های ورزشی تعطیل باشند به همین خاطر آنها در خانه تمرین می‌کنند.

مربی تیم ملی وزنه‌برداری در مورد برنامه‌های آینده این تیم گفت: با توجه به شرایط پیش آمده به طور قطع تیم به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام نمی‌شود، این مسابقات در فروردین ماه برگزار می‌شود و با توجه به این شرایط تیم اعزام نخواهد شد.

جباری تاکید کرد: البته ما از قبل تصمیم گرفته بودیم که تیم یا به صورت محدود یا به طور کلی اعزام نشود چرا که ما سال آینده مسابقات مهمی همچون رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم. اما الان با شرایط پیش‌آمده اصلا اعزام نخواهند شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.