توصیه سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا به آمریکایی‌ها: به جای مین‌های دریایی حواستان به انفجار قیمت نفت باشد ‌

مشرق نیوز پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 01:36
در شب گذشته که باران و برف در کشورمان می‌بارید، سرهای جنگی یک تنی و کلاهک‌های بارانی نیز بر سر دشمنانمان به‌شکلی سهمگین و سنگین بارید.

به گزارش مشرق، در پیام قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الهی، می‌دانیم که قادر مطلق تویی، الهی، می‌دانیم که همه امور در دست توست، پروردگارا! دشمنان خودت را به دست ما مجازات کن.

در شب گذشته که باران و برف در کشورمان می‌بارید، سرهای جنگی یک تنی و کلاهک‌های بارانی نیز بر سر دشمنانمان به‌شکلی سهمگین و سنگین بارید.

ما به شما هیچ اعتماد و باوری نداریم و دست از پیروزی برنمی‌داریم.

شرایط دشمن پلید، در یک کلمه خلاصه می‌شود: "فنا". و خبر بد برایتان آن است که این وضعیت، ادامه دارد.

چرا مقامات ارشد سیاسی و نظامی متوهم آمریکا در واشنگتن، به‌جای حرافی، به منطقه سفر نمی‌کنند تا از نزدیک، شاهد شرایط واقعی میدان و اوضاع وحشتناک پایگاه‌ها و نظامیان آمریکایی باشند؟!

به حرّاف‌هایی که از مین دریایی حرف می‌زنند،‌ توصیه می‌کنیم پیش از مین، توجه‌شان به بمب ساعتی باشد! یعنی تیک‌تاکِ ساعت تا انفجارِ قیمت نفت...

و من النصر الا من عندالله العزیز الحکیم

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.