تونل زمان| بازگشت ۲ ستاره به استقلال؛ چنگیز و بیانی از قطر برگشتند

خبرورزشی پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 00:10
استقلال در اواخر سال ۶۸ تدارک وسیعی برای جذب بازیکنان مطرح و بازگرداندن ستارگان سرشناس خود دیده بود.

هیئت مدیره جدید استقلال که از نیمه دوم سال ۶۸ روی کار آمد، برای قهرمانی این تیم در ایران و حتی آسیا برنامه‌ریزی وسیعی داشت که بایستی با جذب بازیکنان بزرگ محقق می‌شد.

استقلالی‌ها در نیمه اسفند همان‌سال با احمدرضا عابدزاده به توافق رسیدند و ۲۰ اسفند ۱۳۶۸ نیز شاهین بیانی و عبدالعلی چنگیز را راضی کردند تا پس از بالغ بر ۳ سال حضور در فوتبال قطر، به ایران برگردند و دوباره پیراهن آبی را بر تن کنند.

این دو از بهار سال ۶۹ در مرحله نیمه نهایی لیگ قدس برای استقلال بازی کردند و خرداد همان سال توانستند عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را جشن بگیرند.

بیشتر بخوانید: سرمربی استقلال به بهانه روماتیسم از ایران رفت/ آبی‌ها با یک چهره مشهور قهرمان شدند

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.