تونل زمان| درگیری سرمربیان استقلالی/ منصوریان: فرهاد مجیدی حد و مرز خودش را بداند!

خبرورزشی چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 23:57
علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی سرمربیان اسبق استقلال ۴ سال قبل یک چالش جدی با یکدیگر داشتند.

استقلال در ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ با هدایت فرهاد مجیدی از سد صنعت نفت آبادان گذشت تا یک قدم دیگر به قهرمانی در لیگ بیست‌ویکم نزدیک‌تر شود.

در پایان آن دیدار، علیرضا منصوریان، سرمربی نفت با ابراز ناراحتی شدید از رفتار فرهاد مجیدی در برخورد با دستیاران خود گفت: مجیدی از کنار محمد خرمگاه و حسین کاظمی رد شد اما با دستیارانم خیلی بی‌تفاوت بود و یادش رفته که همه ما جزئی از خانواده استقلال هستیم. این آقا حد و مرز خود را بداند و فراموش نکند من برای بازگشت او به استقلال چک شخصی خودم را پیش آقای فتح‌الله‌زاده گرو گذاشتم.

البته مجیدی به این مصاحبه جواب نداد ولی رابطه دو طرف طی دو دهه اخیر معمولا گرم نبوده است.

بیشتر بخوانید:  جدایی سرمربی سرشناس از استقلال

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.