ادعای فاکس نیوز: اعزام سومین ناو هواپیمابر آمریکا به جنگ با ایران

تابناک چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 19:41
فاکس‌نیوز در گزارشی ادعا کرد سومین ناوگروه ضربت ناو هواپیمابر نیروی دریایی آمریکا در حال آماده شدن برای عبور از اقیانوس اطلس و پیوستن به جنگ علیه ایران است. بر اساس این گزارش، ناو هواپیمابر «یو‌اس‌اس جورج اچ. دبلیو بوش» تمرین‌ها و آماده‌سازی‌های عملیاتی خود را در سواحل دماغه هاتراس به پایان رسانده و انتظار می‌رود به‌زودی اعزام شود. گفته می‌شود این ناو پس از عبور ناو «یو‌اس‌اس جرالد آر فورد» از کانال سوئز و استقرار آن در دریای سرخ، به سمت شرق دریای مدیترانه حرکت خواهد کرد. ظاهراً اعزام این ناو به دلیل به نتیجه رسیدن حمله آمریکا با دو ناو هواپیمابر به ایران و همچنین نگرانی از آغاز حملات انصارالله به ناوهای آمریکا و دیگر دارایی‌هایش در منطقه است. این گزارش را با زیرنویس اختصاصی تابناک می‌بینید و می‌شنوید.
فاکس‌نیوز در گزارشی ادعا کرد سومین ناوگروه ضربت ناو هواپیمابر نیروی دریایی آمریکا در حال آماده شدن برای عبور از اقیانوس اطلس و پیوستن به جنگ علیه ایران است. بر اساس این گزارش، ناو هواپیمابر «یو‌اس‌اس جورج اچ. دبلیو بوش» تمرین‌ها و آماده‌سازی‌های عملیاتی خود را در سواحل دماغه هاتراس به پایان رسانده و انتظار می‌رود به‌زودی اعزام شود. گفته می‌شود این ناو پس از عبور ناو «یو‌اس‌اس جرالد آر فورد» از کانال سوئز و استقرار آن در دریای سرخ، به سمت شرق دریای مدیترانه حرکت خواهد کرد. ظاهراً اعزام این ناو به دلیل به نتیجه رسیدن حمله آمریکا با دو ناو هواپیمابر به ایران و همچنین نگرانی از آغاز حملات انصارالله به ناوهای آمریکا و دیگر دارایی‌هایش در منطقه است. این گزارش را با زیرنویس اختصاصی تابناک می‌بینید و می‌شنوید.
تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.