هشدار غول نفتی عربستان/ بسته شدن تنگه هرمز فاجعه‌بار است

خبرآنلاین چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 15:06
مدیرعامل آرامکوی عربستان هشدار داد، تداوم بسته ماندن تنگه هرمز فاجعه‌بار است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امین ناصر مدیرعامل آرامکوی عربستان گفت: ادامه بسته ماندن تنگه هرمز در پی حملات آمریکا و اسرائیل به ایران، می‌تواند پیامدهای فاجعه‌باری برای بازارهای جهانی نفت به همراه داشته باشد.

تسنیم نوشت: وی افزود: اختلال در کشتیرانی تنگه هرمز نه تنها بر حمل و نقل و بیمه، بلکه بر بخش‌های هوانوردی، کشاورزی و صنعت خودرو نیز تاثیر گذاشته است. اگر بحران ادامه یابد، ذخایر جهانی نفت با سرعت بیشتری کاهش خواهند یافت.

مدیرعامل آرامکو پیشتر گفته بود: ذخایر جهانی نفت به پایین‌ترین سطح خود در 5 سال گذشته رسیده است.

۲۲۳۲۲۵

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.