چرخه تأمین و توزیع سوخت در کشور پایدار است

صدا و سیما چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 13:01
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چرخه تأمین و توزیع سوخت در سطح کشور پایدار است، اما از مردم تقاضا می‌کنیم صرفه جویی در مصرف را در اولویت قرار دهند.

 

چرخه تأمین و توزیع سوخت در کشور پایدار است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،احمد مرادی، نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این پرسش که وضعیت تأمین و توزیع سوخت در سطح کشور چگونه است گفت: بر اساس پیگیری‌های کمیسیون انرژی و گفته‌های شخص وزیر نفت الحمدالله مشکل خاصی در تأمین و توزیع سوخت در سطح کشور وجود ندارد.

وی در ادامه با اشاره به حمله دشمن به مخازن سوخت در تهران اظهار کرد: بعد این حمله، بلافاصله در ساعات اولیه روند معمول توزیع سوخت در سراسر کشور از سر گرفته شد. صرفا در استان البرز و استان تهران مشکلاتی ایجاد شد که به سرعت باتوجه به تمهیداتی که از قبل اندیشیده شده بود برطرف شد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت توجه مردم به توصیه‌های صورت گرفته تصریح کرد: توصیه‌هایی از سوی مسئولان برای صرفه جویی در مصرف سوخت به ویژه بنزین صورت گرفته است. از طرف دیگر سهمیه به صورت موقتی کاهش یافت. ولی به زودی با بازگشت به روال قبل، سهمیه‌ها نیز بازمی گردد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در چرخه توزیع سوخت در کشور مشکلی وجود ندارد افزود: الحمدالله تأمین و توزیع سوخت در سطح کشور پایدار است. مردم هیچ نگرانی در این زمینه نداشته باشند، اما از مردم تقاضا دادیم که به صرفه جویی در مصرف توجه داشته باشند.

مرادی در ادامه تاکید کرد: از مردم تقاضا می‌کنیم به موضوع صرفه جویی در مصرف توجه داشته باشند و از تردد‌های غیرضروری پرهیز کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.