ادعای وزیر جنگ آمریکا درباره حمله به شناورهای ایرانی در تنگه هرمز

اقتصادنیوز چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 02:42
اقتصادنیوز: وزیر جنگ آمریکا ادعا کرد که این کشور به برخی از شناورهای ایرانی حمله کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، پیت هگست در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: «به دستور دونالد ترامپ، فرماندهی مرکزی ایالات متحده در حال نابود کردن شناورهای غیرفعال مین‌گذاری در تنگه هرمز است و آن‌ها را با دقتی بی‌رحمانه از میان برمی‌دارد.»

پیش‌تر «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شده بود که آمریکا ۱۰ شناور مین‌گذاری ایران را منهدم کرده است.

ادعای مقامات آمریکایی درحالی مطرح می‌شود که تنگه هرمز در روزهای اخیر و از زمان شروع جنگ در تسلط کامل و بلامنازع ایران قرار دارد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.