سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح قدرتمند ایران در حال مجازات اسرائیل به خاطر تجاوزش هستند، تاکید کرد: ما تازه شروع کرده ایم!
به گزارش ایرنا، عراقچی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: نتانیاهو نمیخواهد شما ببینید که نیروهای مسلح قدرتمند ایران چگونه در حال مجازات اسرائیل بهخاطر تجاوزش هستند.
وی افزود: این چیزی است که نیروهای ما در میدان گزارش میدهند: «ویرانی گستردهای که موشکهای ما بهجا گذاشتهاند، رهبران هراسان و مضطرب, و سامانههای پدافند هوایی که دچار اختلال شدهاند.»
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ما تازه شروع کرده ایم!
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.