سخنگوی کمیسیون امنیت ملی به ترامپ؛ اگر لاف نمی‌زنید آبراهام لینکن را به تنگه هرمز بفرستید

عصر ایران چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 00:00
«‏امروز آمریکایی‌ها با تولید اختلال در سیستم GPS (جمینگ و اسپوفینگ) ادعا کردند که شناوری را از تنگه هرمز عبور داده‌اند. یک شناور که هیچ، یک لیتر نفت هم از تنگه هرمز عبور نکرده است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا گفت: ‏آقای ترامپ! اگر لاف نمی‌زنید و نمی‌ترسید ناو آبراهام لینکن را به تنگه هرمز بفرستید و یک نفتکش را اسکورت کنید.
 
به گزارش ایسنا، ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
 
«‏امروز آمریکایی‌ها با تولید اختلال در سیستم GPS (جمینگ و اسپوفینگ) ادعا کردند که شناوری را از تنگه هرمز عبور داده‌اند. یک شناور که هیچ، یک لیتر نفت هم از تنگه هرمز عبور نکرده است.
 
‏اما تأسف و شرمساری برای ملت آمریکاست که یک پدوفیلی دروغگو را بر سر کار گماشته‌اند که مالیات‌شان را خرج امنیت صهیونیست‌ها می‌کند و خیال می‌کند کال آف دیوتی بازی می‌کند.
 
‏آقای ترامپ! اگر لاف نمی‌زنید و نمی‌ترسید ناو آبراهام لینکن را به تنگه هرمز بفرستید و یک نفتکش را اسکورت کنید.»

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.