عملکرد دستگاه‌های زیرمجموعه راه و شهرسازی در شرایط بحرانی ارزیابی شد

صدا و سیما سه شنبه 19 اسفند 1404 - 21:17
جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان تهران برای ارزیابی عملکرد دستگاه‌های زیرمجموعه در شرایط بحرانی و ضرورت حضور میدانی مسئولان در کنار مردم و تسریع در رسیدگی به مسائل ناشی از شرایط جنگ، برگزار شد.

*** جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان تهران

به گزارش گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صداوسیما ، جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان تهران با حضور مهری صفری نماینده و مشاور وزیر راه و شهرسازی و اعضای این شورا در پی دستور ویژه وزیر برای ارزیابی عملکرد دستگاه‌های زیرمجموعه در شرایط بحرانی و ضرورت حضور میدانی مسئولان در کنار مردم و تسریع در رسیدگی به مسائل ناشی از شرایط جنگ، برگزار شد.

در این نشست، موضوعات مرتبط با استان تهران و چالش‌های پیش‌روی آنان در شرایط جنگ مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین درباره نحوه تداوم فعالیت‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف وزارتخانه از جمله حمل‌ونقل، مسکن و شهرسازی و خدمات پشتیبانی و ضرورت حمایت از آنان در شرایط خاص بحث و تبادل نظر شد.

نماینده و مشاور وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اهمیت حضور میدانی و ارتباط مستقیم با مدیران ذیربط در مجموعه‌ استانی، هدف از این بازدید را بررسی وضعیت کاری، شناسایی مسائل و دریافت پیشنهادات در استان تهران عنوان کرد.

در این نشست همچنین ، مدیرکل و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان تهران و سایر مدیران کل استان گزارشی از  اقدامات انجام‌شده و برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در شرایط جنگ ارائه داده و بر آمادگی استان برای تعامل بیشتر در این حوزه تأکید کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.