به گزارش همشهری آنلاین؛ بیانی که در بخش مراقبتهای ویژه بستری بود، پس از انتقال به بخش عمومی، امروز (سهشنبه) از بیمارستان ترخیص شد و به منزل خود بازگشت.
بیانی چندی پیش نیز به دلیل بیماری قند خون در بیمارستان بستری شده بود.
به گزارش همشهری آنلاین؛ بیانی که در بخش مراقبتهای ویژه بستری بود، پس از انتقال به بخش عمومی، امروز (سهشنبه) از بیمارستان ترخیص شد و به منزل خود بازگشت.
بیانی چندی پیش نیز به دلیل بیماری قند خون در بیمارستان بستری شده بود.