دنیایاقتصاد: تاکسیهایی که طی چند روز گذشته در مسیر «تهران_شمال»، شهروندان تهرانی فاقد خودروی شخصی را به شهرهای شمالی منتقل کردند، بعضا ۲ تا ۳ برابر «شرایط عادی» کرایه مسافری دریافت کردند.
به گزارش گروه آنلاین روزنامه دنیای اقتصاد؛تاکسیهایی که طی چند روز گذشته در مسیر «تهران_شمال»، شهروندان تهرانی فاقد خودروی شخصی را به شهرهای شمالی منتقل کردند، بعضا ۲ تا ۳ برابر «شرایط عادی» کرایه مسافری دریافت کردند.
در یک نمونه، دو مسافر از مرکز شهر تهران قصد سفر به رشت را داشتند و برای این منظور، ۵ میلیون تومان به یک مسافرکش پرداخت کردند.
در نمونه دیگر، برای همین مقصد، درخواست ۲۰ میلیونی توسط راننده به مسافران داده شده است.
تقاضای سفر به شمال طی روزهای هفته جاری از یکسو و ضعف سرویسدهی حملونقل برونشهری در چنین مواقعی از سوی دیگر، علل جهش قیمت تاکسیهای برون شهری است./
منبع خبر "
دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.