سامانه کارت بازرگانی هوشمند و سامانه ملی گواهی مبدا بی‌وقفه در حال خدمت‌رسانی به فعالان اقتصادی است

دنیای اقتصاد سه شنبه 19 اسفند 1404 - 16:51
دنیای اقتصاد: مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران اعلام کرد که سامانه‌های خدمت‌رسانی به فعالان اقتصادی بدون هیچ مشکلی در حال خدمت‌رسانی به فعالان اقتصادی بخش خصوصی هستند.

به گزارش گروه آنلاین روزنامه دنیای اقتصاد؛ امیرعلی دادرس، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در گفتگو با اتاق ایران آنلاین، گفت: تمامی سامانه‌های اصلی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران مانند سامانه یکپارچه کارت بازرگانی هوشمند و سامانه ملی گواهی مبدا، فعال و عملیاتی هستند تا خدمت‌رسانی به اعضای اتاق ایران و فعالین اقتصادی بی‌وقفه انجام شود.

دادرس افزود: همچنین فرآیند پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات و مشکلات اعضای اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور بی‌وقفه در حال انجام است.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران خاطرنشان کرد: با عنایت به ملاحظات پدافندی و لزوم تامین امنیت سایبری، تدابیر لازم در دسترسی به برخی سامانه‌ها لحاظ شده است.

او با بیان اینکه همه مراجعات فعالان اقتصادی به سامانه‌های اتاق ایران تا کنون موفق بوده و هیچ مراجعه‌ای نیست که بدون پاسخ مانده باشد، گفت: واحدهای فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکل در سامانه‌ها و زیرساخت‌های اطلاعاتی اتاق‌ها، از کارشناسان مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران کمک دریافت کنند.

 

منبع خبر "دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.