حمله به ایران در راستای طرح آمریکا و اسرائیل برای سلطه بر منطقه است

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 04:19
دبیرکل حزب کارگر تونس هدف حمله به ایران را سلطه بر منطقه از سوی آمریکا و اسرائیل دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، حمّه الهمامی دبیرکل حزب کارگر تونس اعلام کرد حمله به ایران در واقع حمله به یک امت است.

وی افزود: تجاوز به ایران با هدف وادار کردن ایران به تسلیم و در چارچوب تکمیل طرح آمریکا و اسرائیل در منطقه انجام می‌شود.

الهمامی ادامه داد: این حمله ادامه طرح تهاجمی آمریکا علیه شماری از کشورهای جهان است.

وی همچنین گفت که حمله به ایران با هدف قرار دادن کل منطقه تحت سلطه رژیم صهیونیستی انجام می‌شود.

دبیرکل حزب کارگر تونس در ادامه تأکید کرد که همه نیروهای آزادی‌خواه در منطقه باید برای ناکام گذاشتن طرح آمریکا و اسرائیل در کنار ایران و حزب‌الله بایستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.