مقصد ناو هواپیمابر انگلیس مشخص شد

همشهری آنلاین دوشنبه 18 اسفند 1404 - 22:06
«اچ‌ ام‌ اس پرینس آو ولز» که یکی از ۲ ناو هواپیمابر انگلیس به شمار می آید، قرار است راهی قطب شمال شود تا در رزمایش‌ های از قبل برنامه‌ ریزی‌شده ناتو شرکت کند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری بی بی سی، ناو هواپیمابر «اچ‌ ام‌ اس پرینس آو ولز» متعلق به انگلیس قرار نیست به منطقه اعزام شود.

بر اساس اعلام این رسانه، این ناو که پیشتر ادعا شده بود به غرب آسیا خواهد آمد، قرار است راهی قطب شمال بشود تا در رزمایش‌ های از قبل برنامه‌ ریزی‌شده ناتو شرکت کند.

ناو هواپیمابر «اچ‌ ام‌ اس پرینس آو ولز» یکی از ۲ ناو هواپیمابر انگلیس به شمار می آید.

سخنگوی نخست‌ وزیر انگلیس در این ارتباط اعلام کرد: «اچ‌ ام‌ اس پرینس آو ولز» در سطح بسیار بالایی از آمادگی بوده است. وزارت دفاع در حال افزایش آمادگی این ناو است تا زمان لازم برای حرکت آن در صورت هرگونه ماموریت احتمالی کاهش یابد.

این در حالیست که ترامپ پیشتر از عدم همراهی لندن در تجاوز آمریکایی- صهیونیستی به ایران خشمگین شده بود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.