شرایط در منطقه و سرزمین‌های اشغالی آژیر به آژیر شده است

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 اسفند 1404 - 20:50
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) اعلام کرد: ️شرایط در منطقه و سرزمین‌های اشغالی در پی حملات هوشمندانه ایران آژیر به آژیر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) اعلام کرد: ️شرایط در منطقه و سرزمین‌های اشغالی در پی حملات هوشمندانه ایران آژیر به آژیر شده است.

و️ی با بیان اینکه یگان‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با دقت و برنامه در کمین نظامیان آمریکایی هستند، گفت: ️رصدهای میدانی نشان از آن دارد که رژیم صهیونیستی با حبس ساکنان اراضی اشغالی در مناطق شمالی و مرکزی در صدد ایجاد سپر انسانی برای محافظت از نظامیان خودش می‌باشد.

سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) افزود: نرخ مدیریت شده حملات نیروهای مسلح ایران با اقدام تهاجمی پله پله و مرحله به مرحله بر هیمنه پوشالی دشمن فرود می‌آید و هر شلیک برابر است با ۸۰ اصابت در نقاط مختلف.

سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) بیان کرد: ️پایگاه‌های آمریکا در منطقه و سرزمین‌های اشغالی هر روز شاهد اصابت موشک‌ها و پهپادهای ایران هستند و هر ساعت و هر دقیقه که اراده نیروهای مسلح ما بر آن باشد تسلیحاتمان روانه آن اهداف خواهند شد. ومالنصر الا من عندالله العزیز الحکیم

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.