پرسپولیس و زخم کاری دو ساله!

خبرورزشی دوشنبه 18 اسفند 1404 - 20:02
نقل و انتقالات به نقطه ضعف بزرگ پرسپولیس تبدیل شده است.

پرسپولیس در دو سال اخیر بیش از هر چیز از یک نقطه ضربه خورده و آن نقل و انتقالات بوده است؛ تیمی که زمانی با خریدهای هدفمند و ستاره‌های تأثیرگذار شناخته می‌شد، حالا با جذب بازیکنان معمولی به تدریج از سطح مدعیان فاصله گرفته و به تیمی تبدیل شده که از نظر کیفی برتری محسوسی نسبت به رقبا ندارد.در واقع نقل و انتقالات در دو فصل اخیر مثل یک زخم کاری عمیق برای پرسپولیس بوده و نقطه ضعف این تیم تبدیل شده است.

این روند نه‌تنها متوقف نشد، بلکه در فصل جاری هم تکرار شد. پرسپولیس هم در تابستان و هم در زمستان و حتی در فصل قبل به شدت در نقل و انتقالات ضعیف کار کرد و این موضوع به شدت در نتایج این تیم نمود پیدا کرد.پرسپولیس در نیم‌فصل سه بازیکن به خدمت گرفت اما در عمل فقط سرگیف توانسته کیفیت قابل قبول و اثرگذاری نشان دهد. سایر خریدها یا نتوانسته‌اند خودشان را تحمیل کنند یا آن‌قدر معمولی بوده‌اند که تفاوتی در سطح تیم ایجاد نکرده‌اند. طبیعی است وقتی تقویت واقعی اتفاق نیفتد، تیم در کورس قهرمانی هم دچار افت شود.

همین مسئله به یکی از جدی‌ترین انتقادها علیه مدیران باشگاه و البته کادرفنی تبدیل شد؛هرچند انتقاد اصلی به مدیریت قبلی پرسپولیس برمی‌گردد. پرسپولیس تا حدود زیادی این فصل را از دست داده و خوش شانس بوده که جنگ باعث شد تا لیگ تعطیل شود.پرسپولیس اگر می‌خواهد برای فصل بعد جزو مدعیان باشد و نتایج دو فصل اخیر را تکرار نکند،باید در تابستان هم دست به خانه تکانی بزند و هم بازیکنان باکیفیت‌تری جذب کند.

بیشتر بخوانید: کدام تیم‌ها از تعطیلی جنگی لیگ سود بردند؟ پرسپولیس در صدر!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.