قرارگاه خاتم‌الانبیا: نیروهای مسلح در کمین نظامیان آمریکا هستند

مشرق نیوز دوشنبه 18 اسفند 1404 - 18:36
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) اعلام کرد: یگان‌های مختلف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با دقت و برنامه در کمین نظامیان آمریکایی هستند.

به گزارش مشرق، سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا با اشاره به آخرین تحولات منطقه گفت: شرایط در منطقه و سرزمین‌های اشغالی در پی حملات هوشمندانه ایران آژیر به آژیر شده است یگان‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با دقت و برنامه در کمین نظامیان آمریکایی هستند.

وی افزود: رصدهای میدانی نشان از آن دارد که رژیم صهیونیستی با حبس ساکنان اراضی اشغالی در مناطق شمالی و مرکزی درصدد ایجاد سپر انسانی برای محافظت از نظامیان خود است.

سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا بیان کرد: نرخ مدیریت شده حملات نیروهای مسلح ایران با اقدام تهاجمی پله پله و مرحله به مرحله بر هیمنه پوشالی دشمن فرود می‌آید و هر شلیک برابر است با ۸۰ اصابت در نقاط مختلف.

وی در پایان افزود: پایگاه‌های آمریکا در منطقه و سرزمین‌های اشغالی هر روز شاهد اصابت موشک‌ها و پهپادهای ایران هستند و هر ساعت و هر دقیقه که اراده نیروهای مسلح ما بر آن باشد تسلیحات مان روانه آن اهداف خواهند شد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.