بازدید سرزده وزیر نیرو از شرکت توزیع نیروی برق استان تهران

صدا و سیما یکشنبه 17 اسفند 1404 - 16:41
عباس علی‌آبادی، وزیر نیرو، صبح امروز (یکشنبه) در بازدیدی سرزده از شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، از نزدیک در جریان روند خدمت‌رسانی و فعالیت‌های عملیاتی این شرکت قرار گرفت.

بازدید سرزده وزیر نیرو از شرکت توزیع نیروی برق استان تهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)؛ در جریان این بازدید، عباس علی آبادی وزیر نیرو با حضور در بخش‌های مختلف، ضمن پایش مستقیم وضعیت پایداری شبکه برق استان، با معاونین، مدیران و کارکنان این مجموعه به گفت‌و‌گو پرداخت و از زحمات شبانه‌روزی آنان قدردانی کرد.

علی‌آبادی ضمن ابراز رضایت از سطح آمادگی نیرو‌های عملیاتی، بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی کامل همه واحد‌ها برای مقابله با چالش‌های احتمالی تأکید کرد و پایداری شبکه برق را خط قرمز وزارت نیرو برشمرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.