اوسمار: با بازیکنانم در ارتباطم | پرسپولیس می‌تواند درخواست فسخ دهد

همشهری آنلاین یکشنبه 17 اسفند 1404 - 11:32
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: با بازیکنانم در ارتباط هستم و خوشبختانه هیچ اتفاق تلخی برای آنان رخ نداده است.

به گزارش همشهری آنلاین، اوسمار ‌ویرا سرمربی تیم پرسپولیس که بعد از تهاجم امریکا و رژیم صهیونی ایران را به مقصد برزیل ترک کرد در گفت‌وگو با روزنامه گلوبو برزیل اظهار داشت: چند روز صبر خواهم کرد تا تکلیف و شرایط آرام شود، آنگاه درباره قراردادم برای فصل آینده تصمیم می‌گیرم. بعد از حمله به ایران، باشگاه درخواست ما را برای ترک کشور در اسرع وقت پذیرفت و یک برنامه لجستیکی بسیار منظم تهیه کرد.

اوسمار ادامه داد: من با بازیکنانم در تماس هستم. خوشبختانه تاکنون هیچ تلفاتی در بین ورزشکاران، دوستان یا اعضای نزدیک خانواده نداشته‌ایم. ۹ نفر از بازیکنانم در فهرست اولیه ۵۰ نفره تیم ملی ایران هستند که درخواست روادید داده‌اند. هنوز هیچ تصمیم رسمی گرفته نشده است، اما احساس آنها این است که احتمالاً به دلیل جنگ در جام جهانی شرکت نخواهند کرد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص آینده خود در این تیم گفت: قراردادم بندهای فورس ماژور دارد. مانند جنگ، بیماری همه‌گیر یا بلایای طبیعی. وکیل من در حال حاضر در حال بررسی این بندهاست. قرارداد من تا پایان مه ۲۰۲۷ اعتبار دارد و باشگاه می‌تواند از این بند برای درخواست فسخ به دلیل این فورس ماژور استفاده کند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.