ذخایر بنزین کافی است؛ مردم فقط در صورت نیاز به جایگاه‌ها بروند

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 10:37
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: با وجود حمله به برخی تأسیسات نفتی در تهران و البرز، ذخایر بنزین کافی است و تأمین سوخت ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کرامت ویس‌کرمی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور با تأکید بر تداوم تأمین سوخت گفت: بنزین به اندازه کافی در انبارهای نفتی کشور ذخیره شده است.

وی افزود: شب گذشته چهار تأسیسات ذخیره‌سازی نفتی و یک مرکز انتقال فرآورده‌های نفتی در استان‌های تهران و البرز هدف حمله هواپیماهای دشمن قرار گرفت. در این حادثه چهار نفر از رانندگان نفتکش این تأسیسات به شهادت رسیدند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور با اشاره به وضعیت تأمین سوخت گفت: برای تأمین بنزین استان‌های تهران و البرز از قبل تمهیدات لازم پیش‌بینی شده بود و هم‌اکنون روند تأمین و توزیع سوخت در حال انجام است.

ویس‌کرمی از مردم خواست به شایعات توجه نکنند و تأکید کرد: هموطنان تنها در صورت نیاز ضروری به جایگاه‌های سوخت مراجعه کنند.

به گفته وی، در شرایط فعلی اولویت سوخت‌گیری با خودروهای امدادی، آمبولانس‌ها و همچنین خودروهای حامل کالاهای اساسی مردم است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.