اطلاعیه وزارت بهداشت درباره بیمه درمانی | پوشش رایگان و شامل تخفیف برای این افراد

همشهری آنلاین یکشنبه 17 اسفند 1404 - 09:40
ستاد مدیریت بحران وزارت بهداشت درخصوص بیمه درمانی افرادی که پوشش بیمه‌ای ندارند یا اعتبار بیمه آنها به پایان رسیده اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، بنابر اعلام ستاد مدیریت بحران وزارت بهداشت، افرادی که پوشش بیمه‌ای برای دریافت خدمات درمانی ندارند یا اعتبار بیمه آنها به پایان رسیده است، با مراجعه به سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت می‌توانند نسبت به تمدید یا ثبت‌نام اقدام کنند.

البته ثبت‌نام یا تمدید پوشش بیمه سلامت به مراجعه به سامانه شهروندی بیمه سلامت محدود نمی‌شود.

همچنین تماس با شماره ۱۶۶۶ یا مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان دولت و اداره‌کل بیمه سلامت در شهرها از دیگر راه‌های ثبت‌نام یا تمدید بیمه است.

افراد دهک‌های یک تا ۵ برای برخورداری از پوشش بیمه‌ای، هیچ حق بیمه‌ای نمی‌پردازند و پوشش آنها به صورت رایگان است.

دهک‌های ۶ تا ۹ نیز مشمول تخفیف در پرداخت حق بیمه می‌شوند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.