تیم اسکی موگول ایران که برای حضور در اردو و شرکت در مسابقات جام آسیا در ژاپن حضور داشت، این کشور را به مقصد یکی از کشورهای همسایه ترک کرد تا از این مسیر به ایران بازگردد.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی اسکی موگول ایران که برای برگزاری اردوی آمادهسازی و حضور در رقابتهای جام آسیا راهی ژاپن شده بود، پس از پایان برنامههای خود این کشور را ترک کرد.
با پیگیریهای فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی و همچنین همکاری وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور خارجه، شرایط خروج اعضای تیم از ژاپن فراهم شد. بر این اساس، اعضای تیم اسکی موگول ایران، ژاپن را به مقصد یکی از کشورهای همسایه ترک کردند تا از آنجا روند بازگشت خود به ایران را ادامه دهند.
هماهنگیهای لازم برای بازگشت ایمن و سریع اعضای تیم به کشور در حال انجام است.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.