آیا سوخت به اندازه کافی داریم؟!

تابناک یکشنبه 17 اسفند 1404 - 08:46
سخنگوی جایگاه داران بنزین گفت: سوخت به اندازه کافی موجود است و کمبودی برای توزیع سوخت وجود ندارد.

 به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سخنگوی جایگاه داران بنزین گفت: کمبودی برای توزیع سوخت وجود ندارد.
 
رضا نواز افزود: انبار نفت البرز و تهران مورد حمله قرار گرفته‌اند و هم‌اکنون نیرو‌ها مشغول عملیات اطفای حریق هستند.
 
وی به مردم اطمینان داد که با پدیده بی‌بنزینی مواجه نخواهیم شد.
 
سخنگوی جایگاه داران بنزین گفت: در این اوضاع توصیه می‌شود هنگام مراجعه به جایگاه‌ها حتماً از کارت سوخت شخصی استفاده کنند، صبوری پیشه کنند و فقط افرادی که نیاز واقعی دارند به جایگاه‌ها مراجعه کنند.
 

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.