حمله به یک انبار نفت در جنوب تهران

مشرق نیوز شنبه 16 اسفند 1404 - 23:34
دقایقی پیش حمله به یک انبار نفت در جنوب تهران تایید شده است.

به گزارش مشرق، یک انبار نفت در جنوب تهران هدف حمله جنگنده‌های دشمن قرار گرفت.

روابط عمومی وزارت نفت تایید کرد که محدوده مورد حمله مرتبط با پالایشگاه تهران نیست و انبار نفت شهرری هدف حمله قرار گرفته است.

یکی از مهندسان پالایشگاه تهران تایید کرد که تاسیسات پالایشگاه تهران در این حمله آسیبی ندیده است.

بلافاصله پس از این حمله سپاه پاسداران اعلام کرد، بزرگترین پالایشگاه اسرائیل در حیفا مورد اصابت موشک‌های خیبرشکن قرار گرفته است.

اسرائل تنها دو پالایشگاه عملیاتی در مدار دارد.

در دفاع مقدس ۱۲ روزه نیز انبار نفت شهر ری و انبار نفت شهران هدف حمله صهیونیست‌ها قرار گرفت و ایران در پاسخ به این حمله پالایشگاه و نیروگاه برق حیفا را هدف قرار داد.

اسرائیل همچنان به دلیل آسیب به تاسیسات حیفا در جنگ ۱۲ روزه با مشکل سوخت دست و پنجه نرم می‌کند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.