تجاوز دشمن آمریکائی صهیونیستی به انبار پالایشگاه نفت

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 22:53
براساس اطلاعات کسب شده توسط خبرنگاران مهر، انبار پالایشگاه نفت تهران مورد تهاجم دشمن خبیث آمریکائی صهیونیستی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، براساس اطلاعات کسب شده از منابع مطلع، انبار نفت پالایشگاه نفت تهران مورد تهاجم دشمن خبیث آمریکائی صهیونیستی قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، و در پی حمله دشمن خبیث آمریکائی-صهیونیستی در شامگاه شنبه، صداهایی از جنوب تهران شنیده شد.

پس از این حادثه، روابط عمومی سپاه اعلام کرد: هم اکنون در پاسخ به هدف قرارگرفتن پالایشگاه تهران، پالایشگاه حیفا مورد اصابت موشک‌های خیبر شکن قرار گرفت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.