فیلم حریق دژ رژیم متجاوز آمریکا در اربیل عراق

رکنا شنبه 16 اسفند 1404 - 22:07
رکنا سیاسی: آمریکا در اربیل یک کنسولگری ۵۰۰ میلیون دلاری و د پایگاه بزرگ و کمپ‌های متعدد داشت که برای ساخت آن‌ها در طول سه دهه گذشته بیش از ۵ میلیارد دلار هزینه شده بود.
فیلم حریق  دژ رژیم متجاوز آمریکا در اربیل عراق

به گزارش رکنا، یک کانال تلگرامی با انتشار فیلمی از آتش‌سوزی در یک پایگاه راهبردی آمریکا در اقلیم کردستان عراق، نوشت:

" این‌جا اربیل در شمال عراق است، جایی که بیش از ۳۵ سال است تروریست‌های آمریکایی حضور دارند و حالا آن‌جا را به یک دژ نظامی تبدیل کرده بودند تا از شمال غرب به ایران حمله کنند. این تاسیساتی که در آتش می‌سوزد در طول سال‌های گذشته به عنوان مرکز پشتیبانی از تروریسم دولتی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران مورد استفاده قرار می‌گرفت.

آمریکا در اربیل یک کنسولگری ۵۰۰ میلیون دلاری و دو پایگاه بزرگ و کمپ‌های متعدد داشت که برای ساخت آن‌ها در طول سه دهه گذشته بیش از ۵ میلیارد دلار هزینه شده بود. اما تمام این دارایی‌ها در برابر شم حیرت زده و بهت زده ژنرال‌های متکبر و خودخواه آمریکایی در حال سوختن است. هیچ جای امنی در شمال عراق وجود ندارد و هر مخفیگاهی که افسران اطلاعاتی و نظامیان تروریست آمریکایی در آنها مخفی شده بودند با دقت هدف قرار گرفت..."

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.