بیانیه کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس: نبرد با اهریمنان تا تنبیه متجاوز و انتقام رهبر عزیزمان ادامه خواهد داشت

رکنا شنبه 16 اسفند 1404 - 20:00
رکنا: کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیانیه ای صاد کرد.
بیانیه کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس: نبرد با اهریمنان تا تنبیه متجاوز و انتقام رهبر عزیزمان ادامه خواهد داشت

به گزارش رکنا، متن بیانیه کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

ملت بزرگ و قهرمان ایران

دولت تروریست آمریکا و رژیم صهیونی به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران تجاوز کرده و مردم عزیز، دختران مظلوم مدرسه ابتدایی میناب، ورزشکاران و فرماندهان نظامی به ویژه رهبر معظم انقلاب را به شهادت رساندند.

ملت مقاوم ایران چاره‌ای جز دفاع از خود نداشته و دشمنان اهریمنی ملت ایران بدانند که نیروهای مسلح ما هیچ خط قرمزی جز تأمین امنیت مردم ایران ندارند.

به تمام کشورهای منطقه و خارج از منطقه اعلام می‌کنیم که تمام پایگاه‌های دشمنان ما در آن کشورها هدف مشروع و قانونی خواهد بود و اخراج دشمنان از منطقه، تنها ضامن امنیت منطقه خواهد بود.

ملت بزرگ ایران بداند که نبرد با اهریمنان تا تنبیه متجاوز و انتقام رهبر عزیزمان ادامه خواهد داشت و ما بر دست و بازوی نیروهای مسلح خود بوسه می‌زنیم و بر آن افتخار می‌کنیم.

یقین بدانید که نصرت الهی شامل ما بوده و ملت ایران بر تمام دشمنان خود پیروز خواهد شد.

و من نصر الا من عندالله العزیز

کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.